Co zrobić, gdy na ziemi leży dużo przedmiotów i trzeba pozbierać co wartościowsze, w D2 trzeba było wspomagać się klawiszem alt, żeby widzieć z czym mamy do czynienia, 3D na pewno pomoże w identyfikacji przedmiotów, ale bez nazw raczej się nie obejdziemy. W D3 poza altem, standardowo aktywne będzie rozwiązanie powodujące, że po wypadnięciu przedmiotu z wroga jego nazwa będzie widoczna ale po pewnym czasie zniknie. Można to ocenić raczej na plus, wyjdzie w tzw. "praniu", rozwiązanie to można dezaktywować.
W D3 także będziemy świadkami dynamicznych zmian w pogodzie, oczywiście nie zobaczymy śniegu na pustyni... ponieważ odpowiednie zjawiska będą dopasowane do stylu poszczególnych obszarów, Bashiok zapewnia, że efekty pogodowe są wspaniałe, tylko czekać na te burze z piorunami, albo zamiecie śnieżne!
W przypadku dobierania umiejętności oraz atrybutów, gracz będzie musiał dokonywać świadomych wyborów. Najlepszym przykładem jest umiejętność "Zemsta" Barbarzyńcy, która działa jedynie gdy nasz bohater zostanie trafiony przez wroga, połączenie tego skila z atrybutem "Unik", który pozwala właśnie na unikanie ciosów, a raczej obrażeń zadanych przez nie, będzie wręcz tragicznym duetem.
Zostało również nadmienione, że tworzenie bulidów stricte dystansowych lub do walki w zwarciu może w pewnych sytuacjach utrudnić grę, dystansowiec może zostać przytłoczony przez hordę przeciwników atakujących w zwarciu, lub typowy wój nie wytrzyma naporu wrogów atakujących właśnie z dystansu.
Poniżej mały bonus w postaci screenów umiejętności Czarodziejki, chodzi o Hydrę, sprawdźcie sami jaki wpływ na efekt jednego skila mogą mieć różne runy!
żródło: diablowiki.com
|