brak
punktów
brak
Witaj, Gościu.
Zachęcamy do rejestracji i korzystania z Forum.

Jesteś w:   Forum strona główna  ‹  OffTopic  ‹  Przedstaw się

Wyszukiwarka:  

Zaawansowane wyszukiwanie

Your Kitchen Nightmares.

Kilka słów o sobie.
Wyślij odpowiedź
6 posty(ów) • Strona 1 z 1

Your Kitchen Nightmares.

Postprzez Ramsey » 02 Sie 2011, 15:47

Witam serdecznie, jestem Ramsey, Gordon Ramsey. I zaraz wam powiem że nie umieccie za grosz gotować :D

Ok, kiepski to był żart, ale od jakiegoś czasu buszuję po forach internetowych pod tym nickiem. Jestem studentką już zaraz trzeciego roku informatyki ze specjalizacją grafika komputerowa. W grach wolę udawać, że jestem facetem (przyzwyczajenie jeszcze z WoW'a) dlatego na polskich forach piszę tak by nie używać zwrotów które miałyby świadczyć o mojej płci, i nie poprawiam kiedy ktoś się do mnie zwróci per "koleś, kolego" itd.

Miałam z tego powodu żenujące nieprzyjemności, ale widząc dojrzałe zachowanie kolegów z obu forów zakończę tą maskaradę i gry pozorów.

Myślę, że możecie się domyśleć dlaczego niektórym dziewczynom zależy by w internecie mylono je z facetami.
Awatar użytkownika
Ramsey

Dołączenie: 02 Sie 2011, 13:45

Re: Your Kitchen Nightmares.

Postprzez Ajantis » 02 Sie 2011, 16:31

Droga Ramsey! A ja umiem gotować ^^
"Jesteśmy jedynie małymi pakietami w tym Internecie życia..."

www.war-masters.org ::: Klan War Masters - razem od 2000 roku
www.youtube.com/user/ajantispl ::: Pierwszy polski vlog o Diablo 3
Awatar użytkownika
Ajantis

Dołączenie: 06 Mar 2011, 13:52
Miejscowość: Sosnowiec
  • Strona WWW

Postprzez Sakal » 02 Sie 2011, 17:00

Kobieta uwielbiająca Szamana, o czymś takim jeszcze nie słyszałem :D Ale co tam , witam drogą panią i całuje rączki 8-)
Prawdziwi żołnierze powstają z lojalności, miłości dla sąsiadów i kraju, poczucia obowiązku.
Są oddani służbie dla dobra innych.
Dla ludzi, którzy poświęcają wszystko, aby stać się tym, kim są.
Dla honoru. Dla kraju. Dla towarzyszy...
Awatar użytkownika
Sakal