brak
punktów
brak
Witaj, Gościu.
Zachęcamy do rejestracji i korzystania z Forum.

Jesteś w:   Forum strona główna  ‹  OffTopic  ‹  Przedstaw się

Wyszukiwarka:  

Zaawansowane wyszukiwanie

Witam serdecznie wszystkich forumowiczów:)

Kilka słów o sobie.
Wyślij odpowiedź
9 posty(ów) • Strona 1 z 1

Witam serdecznie wszystkich forumowiczów:)

Postprzez didiw » 11 Wrz 2010, 20:06

Ale ze mnie cham:P Już zabieram głos w dyskusji, zakładam nowe wątki, a jeszcze się nie przedstawiłem.

Na imię mam Dawid, mam 22 lata. Studiuję na AGH Mechanikę i Budowę Maszyn. Wkrótce zostanę największym pantoflarzem na świecie. Interesuję się piłką nożną(jako gracz, nie kibic), literaturą. Razem z 3 braćmi i 2 kuzynami bardzo mocno interesujemy się tworzeniem gier: planszówki, karcianki przede wszystkim, ale mieliśmy też mały epizod z klasycznym, papierowym RPG. Mamy sporo projektów w szufladzie, ale na razie zrealizowaliśmy tylko kilka. Póki co nie pokazywaliśmy się z nimi szerzej, ale wkrótce spróbujemy:) W dodatku wszyscy jesteśmy namiętnymi graczami.

Pozdrawiam serdecznie i mam nadzieję, na żywą dyskusję wraz z pojawianiem się nowych informacji o D3.

P.S. Póki co na forum zauważyłem tylko 2 aktywne osoby, ale to na pewno tylko przestój spowodowany brakiem nowych informacji od Blizzarda.
Image
didiw

Dołączenie: 09 Wrz 2010, 22:24

Re: Witam serdecznie wszystkich forumowiczów:)

Postprzez FacelessOne » 11 Wrz 2010, 21:44

Witamy w naszym portalu.

Co do "ciszy na forum" jest to bardziej spowodowane odległą datą premiery Diablo 3 oraz względną młodością portalu :D
Image
Awatar użytkownika
FacelessOne

Dołączenie: 27 Lis 2009, 20:42

Postprzez didiw » 11 Wrz 2010, 21:52