brak
punktów
brak
Witaj, Gościu.
Zachęcamy do rejestracji i korzystania z Forum.

Jesteś w:   Forum strona główna  ‹  OffTopic  ‹  Hyde Park

Wyszukiwarka:  

Zaawansowane wyszukiwanie

Muzyka

Filmy, książki, muza i cała reszta, o której chcecie pogadać.
Wyślij odpowiedź
12 posty(ów) • Strona 1 z 2 • 1, 2

Muzyka

Postprzez FacelessOne » 14 Gru 2009, 22:14

Ciągle piszę, że lubię to czy tamto.. ile można gadać o sobie, pora na Was :P
Image
Awatar użytkownika
FacelessOne

Dołączenie: 27 Lis 2009, 20:42

Re: Muzyka

Postprzez Xcev » 13 Lip 2010, 18:14

Spodobała mi się nuta Kesha-Tik Tok do której tańczyli izraelscy żołnierze.

Oprócz tego utworu słucham głównie Techno :) :)
Xcev

Dołączenie: 13 Lip 2010, 15:31

Postprzez Admin » 13 Lip 2010, 21:17

Jestem fanem polskiej muzyki Rock z lat 90tych a także angielskie hity lat 80tych.

A żebyście nie pomyśleli że jestem wiekowy, to powiem Wam, że lubię też dobry House.

Teraz słucham tego kawałka:

Ps. wstawiłem bbcode "youtube" dzięki któremu można wyświetlać filmik w poście.
Admin
Site Admin

Dołączenie: 14 Lis 2009, 21:16

Postprzez Eduk » 14 Lip 2010, 13:43

Remix lub Hip-Hop .
Nawet remix mozzarta lub titanica :D ładnie brzmi. Z każdej nawet mulastej nuty można zrobic dobry kawałek.
Zreszta wolę słuchac muzykę na dyskotekach jakiś balach zabawach itp itd, bo jakoś dużo lepiej brzmi przynajmnije ja mam takie odczucie.:P
Eduk

Dołączenie: 13 Lip 2010, 15:37

Postprzez Suqub » 22 Paź 2010, 09:21

Chciałem troszkę odświeżyć temat i ruszyć coś na forum ;)

Dlatego :!:

Aktualnie słucham, bo moja historia muzyczna jest dość zawiła :P, utworów poważnych artystów polskich, czyli Lady Punk, Perfekt, Kult, Dżem z Riedlem itp. :)
Ujrzeć gwiazdy nocą :)
Awatar użytkownika
Suqub

Dołączenie: 31 Sie 2010, 07:53
Miejscowość: Włocławek

Postprzez malami » 28 Paź 2010, 20:05